Venezia 77 - Night of the Kings: مرور
فیلیپ لاکوته نسخه شخصی و معاصر خود از هزار و یک شب را پیشنهاد می کند و داستانی از مبارزه ، برتری و بقا را روایت می کند.
توسط مارتینا بارون -14 سپتامبر 2020 11:17
راهی برای مرور مجدد داستانی مانند داستان هزار و یک شب وجود دارد. ما در ساحل عاج هستیم ، در یک زندان ، در واقع ، در تنها زندانی که زندانیان مسئولیت آن را بر عهده دارند ، که در آن یک جامعه نزدیک به عقاید و آئین ها ، با وجود زندگی بسته زندان ، پادشاه خاص خود را دارد و دوره ای که پادشاهی او باید طی کند. از آنجا که این بخشی از بسیاری از فرهنگ ها است که باید ببیند که حاکم شخص می میرد وقتی که او نشان می دهد دیگر سالم برای اداره نیست ، هنگامی که بیماری به یک عامل تمایز تبدیل می شود که نه تنها بر خدماتی که یک مرد قدرتمند هنوز می تواند برای افرادش انجام دهد ، تأثیر می گذارد ، اما این یک شر است که باید ریشه یابی شود قبل از اینکه تمام پادشاهی او را آلوده کند.
با توجه به مطالعات انسانی ، که در آن مرگ پادشاه در بسیاری از قبایل یا جوامع رایج است و معتقدند که زندگی سالم دیگر نمی تواند باعث سرنوشت کل مردم شود ، شب پادشاهان شب ماه قرمز است وی که تازه وارد لا میکا باید تحت آن قرار بگیرد ، او تصمیم گرفت قبل از اعدام در نقش رمان بازی کند و برای زندانیان-موضوع زندان داستان تعریف کند. روشی غیرمعمول ، اما مورد استفاده پادشاهی که بیش از حد از تحقق سرنوشت خود می ترسد ، بنابراین پسربچه را برای بدست آوردن کمی بیشتر از زمان باقی مانده به او استفاده می کند ، قبل از اینکه بخواهد تاج و تخت و زندگی خود را تسلیم کند.
Nigh of the Kings - The Thousand and One Night ساخته فیلیپ لاکوتنایت پادشاهان ، فیلمبردار
وقایع در یک زمان کوتاه از یک شب ، تقریباً به طور نامحدود با داستان رمان گسترش یافته است ، که مانند پادشاه ، باید با حیله گری مبارزه کند تا بتواند نقشه رسیدن سالم و سالم را تا صبح روز بعد انجام دهد ، فیلم وی به نویسندگی و کارگردانی فیلیپ لاکوته ، از دیوانگی زندگی می کند و توده انسانیتی که خود را در آن حبس محصور می کند ، عالم خرد یک جهان را ساخت. جامعه ای که ریشه های خود را در زمین ، در راهروها ، در اتاق های مشترک زندان لا ماکا ، سرزمینی که در آن اجسام شخصیت ها هر فضایی را اشغال می کند ، قرار داده است ، به عنوان یک ارگانیسم واحد حرکت می کند و احساس جمع شدن تجزیه ناپذیری را به بیننده باز می گرداند. پیوند ناگسستنی.
یک رقص رقص فیزیکی که Night of the Kings نشان می دهد تا زمانی که در صحنه پردازی داستان بی پایان رمان راوی صریح می شود ، که با تغییر در صفحات داستان بین آنچه در داخل اتفاق می افتد و آنچه روایت آن می خواهد در خارج اتفاق بیفتد ، ایجاد می کند مکاتبه ای کاملاً تئاتری که حرکات افراد حاضر را تقویت می کند و از ترکیب منظره ای دقیق به فیلم می بخشد. نکته ای که بیش از هر چیز دیگری مجذوب کار فیلیپ لاکوته است ، که برای بقیه موارد مربوط به فیلم خود فیلمی را دنبال می کند که با جو و محتوا منسجم باشد ، بدون اینکه تماشاگر اتفاقاتی را برای زندانیان فیلم که کاملاً باقی مانده اند هیجان زده کند. حلق آویز بر روی سخنان پسر راوی.
Night of the Kings - شب طولانی شب راوی پادشاهان ، فیلمبردار
نه کمبود اشتیاق و نه برخی از اشتباهات واضح که فیلم می توانست برای جذاب کردن داستان شاه او و راه حل طولانی شدن مرگ او جذاب تر باشد ، به سادگی یک فیلم بسیار خوب که شهودش عمدتا در چند لمس است ، که اگرچه نویسنده آنها با دقت برخورد کرده است ، در نهایت مسحور کننده نیست زیرا ممکن است بالقوه را ببینند.
یک کار کاملاً نفسانی ، که در برخی از ویژگی هایش اغراق آمیز است - نبرد با جلوه های ویژه ، اگرچه بسیار جدا و مخصوص لحظه ای ، ارزش آن را نداشت که در محصولی کاملاً جدا از آن سبک درج شود - ، حرص و آز او در دیگران داستانی که ما نمی توانستیم تمام شب آن را بشنویم ، اما هنوز هم توصیف آن در فیلم چهل ساعته خوب است.